Jiří Michal

Neobyčejně obyčejný a obyčejně neobyčejný občan tohoto společenského zřízení.
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1078x

Seznam rubrik

Jiří Michal

Čajový dýchánek před třemi lety

Chytil jsem virus! To ale není v těchto zimních dnech tvářících se jako jaro, až tak neobvyklé, poněvadž chřipkový bacil řádí a neřád jeden hraje si a pěkně zatápí i mé existenci.

1.2.2013 v 11:08 | Karma: 6,93 | Přečteno: 256x | Diskuse| Ostatní

Jiří Michal

Presidentská "superdebata" pod taktovkou TV Nova

Již v začátcích, když můj blog byl ještě v jednorázových plenkách, už tenkrát jsem se zařekl, že nikdy nebudu komentovat politické dění v naší zemi, jakož i politiku samotnou. Občas se totiž dá něco „napsat“ a občas jde „hodnotu vytvořit“ na daleko lepší a zajímavější témata, obklopující naše lidské existence. Kromě toho, jak se tak kolem sebe dívám, je zde daleko více kvalifikovaných odborníků a politologů, než jsem já sám.

24.1.2013 v 15:20 | Karma: 21,93 | Přečteno: 1613x | Diskuse| Politika

Jiří Michal

Skvělé víno v PET lahvích

Nedávno jsem strávil víkend na Pálavě a moc dobře si pamatuji, jak Pálava voní a chutná. Snad kvůli tomu, jsem včera dostal chuť a chtěl si provonět tropický nepracovní den strávený na terásce dobrým pálavským vínkem.

21.8.2012 v 9:33 | Karma: 21,93 | Přečteno: 1624x | Diskuse| Ostatní

Jiří Michal

Čerstvě dopečené pečivo

Od začátku srpna je povinností prodejců u volného čili nezabaleného pečiva informovat své zákazníky, jestli toto pečivo je čerstvé nebo dopékané. Nechápu jednu věc - proč je kolem toho takový humbuk? Proč se rozjel mediální lynč nebohých a vykořisťovaných supermarketů? Vždyť to není žádná novinka!? Takhle to tady funguje již pěkně dlouho. Zase se dostáváme k tomu, jak jsme pitomí a překvapení z takovéhoto přiblblého sólokapra...

10.8.2012 v 13:26 | Karma: 16,61 | Přečteno: 1565x | Diskuse| Ostatní

Jiří Michal

Zásady houbaření aneb jak přežít

„Nejdůležitější je to, abys sbíral jen to, u čeho si jsi stoprocentně, ale fakt na beton jistý, že je to jedlé a bude bezpečné, a to nejen pro tebe, ale i pro ostatní. Houbaření není jen zábava, ale je to i obrovská zodpovědnost, rozumíš?“ to říkával a vštěpoval mi do mé dětské hlavy můj děda na společných toulkách lesem.

9.8.2012 v 15:53 | Karma: 11,45 | Přečteno: 1096x | Diskuse| Ostatní

Jiří Michal

Postřehy z pražské ZOO.

V sobotu byl krásný slunečný den a já se rozhodl vyrazit do ZOO. V pražské ZOO jsem nikdy nebyl, takže dá se říct příležitost takřka ideální...

6.8.2012 v 10:48 | Karma: 15,27 | Přečteno: 1215x | Diskuse| Praha a střední Čechy

Jiří Michal

Olympijský duch

Už nějaký ten pátek vím, že olympijský sportovní duch už dávno není až tak moc sportovní jako byl v antickém Řecku nebo možná i na počátku moderních olympijských her.

3.8.2012 v 11:05 | Karma: 10,71 | Přečteno: 900x | Diskuse| Sport

Jiří Michal

Nevinně vinný výlet Pálavou

Celá Jižní Morava pro mě vždy byla a stále ještě je srdeční záležitostí. Má pro mě nádech jakési exotiky smíchané s romantikou a špetkou nostalgie. Mám pořád v živé paměti naše návštěvy a prázdniny u příbuzných na Uherskohradišťsku, kde jsem coby malý capart objevoval nová místa a měl zalíbení v podmanivém a zvučném nářečí. Pamatuji si, jak jsem chodil se strýcem na ryby nebo na kukuřici, s úsměvem vzpomínám na první jízdu "vétřieskou" i rodinné výlety na Buchlov nebo na Velehrad.

31.7.2012 v 10:15 | Karma: 13,50 | Přečteno: 901x | Diskuse| Cestování

Jiří Michal

(Ne)řemeslnická story

Při jakémkoliv zásahu kladivem nebo vrtačkou, který se ne vždy zdaří tak, jak bylo zamýšleno, často od své paní slýchávám suché, leč pravdivé konstatování o tom: "Když si báječnou ženskou vezme nemožnej chlap." Můj táta mně zase zkouší uklidňovat a radí, abych se na to vyfláknul hned ze začátku, neboť, kdo nic nedělá nic nepos**e, což je pro mé, již tak velmi chabé ego, ještě větší podpásovka.

6.7.2012 v 9:59 | Karma: 12,32 | Přečteno: 916x | Diskuse| Osobní

Jiří Michal

Polské potraviny

V poslední době jsme si zvykli z médií slýchávat nejrůznější zprávy a reportáže týkající se polských potravin. To pokaždé, když se proflákne nějaká ta aférka, třeba s posypovou solí nebo nekvalitní vaječnou moučkou.

1.7.2012 v 9:20 | Karma: 27,93 | Přečteno: 2102x | Diskuse| Ostatní

Jiří Michal

Óda na škodolibost

Tak si to dnes ráno, takhle hezky česky pádím do pracovního procesu, samozřejmě pln nadšení a elánu, jak je při startu každého pracovního dne u každého z nás jistě obvyklé a normální. Zahloubán do myšlenkových pochodů své mysli i přesto ale dokonale koncentrován na bezpečné řízení svého vozu.

29.6.2012 v 9:03 | Karma: 15,45 | Přečteno: 987x | Diskuse| Společnost

Jiří Michal

Evropská fotbalová (ne)kultura

Vulgarity a vyhrožování jsou zakořeněny napříč celou společností, není tedy divu, že výjimkou nemůže být ani kolektivní sport.

27.6.2012 v 11:35 | Karma: 7,75 | Přečteno: 760x | Diskuse| Sport